19 februari 2010

OOO VARFÖR VARFÖR SKULLE DET BLI MER SNÖ??? DET HADE VÄLL VART MYYYCKET BÄTTRE OM DEN HADE ÅKT BORT ISTÄLLET ??? DET KOMMER JU FÖR KATTEN INTE BLI VÅR FÖRÄN I APRIL ELLER ?? ELLER TÄNK OM DET ÄR SNÖ ÅRET OM ??? ÄNNU VÄRRE. SNÄLLA GUD GE MEJ VÅR NU ! HOPPAS DU KAN UPPFYLLA MIN FINA BRAIGA ÖNSKAN ! HAHAH XD

Okej, det har ju för katten snöat typ hela dan ?! När jag vakna så var det ganska mycket mer snö ? ÅH ! Jag vill ju ha sommar ! Värme ! Okej, nu låtsas vi som om det är sommar !?

Åhh! Vilken jäkla härlig dag, vakna av fågelkvitter klockan halv sju, sen gick jag upp och kolla ut genom fönstret ! Det var en superfin dag , solen sken och klarblå himmel, termometern visar 25 grader. Tog på mej en sommarklänning och fixa håret. Sen åt jag en god frukost ute i solen och läste en tidning, sen satte jag mej på cykeln och cykla iväg till bussen ! Menast jag vänta på bussen stod jag och njöt av solen ! Sen komm jagb till skolan och vi hade en jätterolig skoldag ! Sen åkte jag hem och cykla hem ! Sen kom nåra kompisar och vi hoppa studsmatta och sola ! Sen grilla familjen hemma på altanen ! Och sen gick jag och la mej , en helt underbar dag !

Okej, så skulle dagen vart istället !!!!!!!! :D Istället för en massa snööööööööööööööööööö.

Men tyvärr va den inte så utan såhär: Vakna, gjorde iordning mej, åt frukost åkte till skolan, hade en låång skoldag, åkte hem och sätte mej med datorn iknät ! + En massa snö :D En heeelt underbar dag :D<33>

Imorn ska jag ha födelsedagskalas för mina kompisar , vi ska se på melodifestivalen, men dom kmr åka hem vid 21.00 så dom åker hem miiitt i mello ! Hheheehhe. Det är B kalas och jag ska va en BONNKÄRRING ! xd Hhaha paassar mej utmärkt !

Ha en bra kväll !

/ Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar