3 februari 2010


HejHej !

Sitter i min säng och läser lite bloggar . Vad gör ni då?

Idag i skolan så har vi haft slöjd o is ( det va så jä*la tråkigt med is idag asså -.-. jag var bara med en liten stund sen gick jag o sätte mej vid sidan . Sen idag på hälsoveckan hade vi ett gympaprogram som hette röris. Det var faktiskt väldigt kul, hhaha o det va skönt det sista ! - då var det avslappning. Haha det va väldigt skönt ! Sen ja, imorses när jag kom till skolan så skulle vi läsa lite , jag läser Snögrottans hemlighet av Pia Hagmar iskolan. Den är faktiskt väldigt bra, jag gillar alla hennes böcker !

Sen så hade vi röris o sen lite blandat. Men det var väldigt stökigt idag iskolan. Mindre kul. Haha.


Va ska ni göra ikväll då? Jag kanske ska åka och kolla ( + köpa ) mobil till mej för min andra I9 3G gick sönder så vi skicka tillbaka den och fick lite pengar tbx.


Japp ! Men nu ska jag kolla lite på Gina Tricots hemsida ! Ha det bra !


( Har ni sett att jag har ni header :DDD )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar