22 februari 2010

Hejsan ! Vad gör ni då?
Själv så ligger jag i soffan och kollar på nyhetsmorgon eller va det heter, och så har jag gjort om lite bilder på picnik ! Ska visa bilden jag gjorde ^^
Snart ska jag gå och ta på mej kläder (sitter i pyjamas ), platta håret och sminka mej ! Ska juh åka till Lidköping sen.

Igår kväll så träna (!) jag , och kolla på Blåsningen, satt uppe i hallen och asgarva för mej själv hahahha, det var ju bäst när dom smygfilma Johan Glans :PPP
HAHHAHHA ! Pappa kom upp och sa att jag fick skratta lite tystare för dom hörde inget typ när dom kolla på OS ;) Då fatta ni att jag skratta , sitter och skrattar när jag skriver detta inlägg med HAHAHA !

Nu ska jag kolla ifall Andra Avenyn har lagt in lite mer smygtittar ;)

HHAHHHAHAH HEJDÅ PÅ ER !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar