13 februari 2010

HejHej ! Idag fyller jag 12 år ! :D <3 Jag har fått Converse , Amanda Jensen konsär biljetter, ansiktsmask, ansiktstvål, pengar, virka arumgumi , hjärtmuffinsformar och pengar ! Sen ska jag ha släktkalas o då ska jag ju få lite mer grejor hoppas jag ;).
Idag har jag också åkt KM i skidor, men jag kom 3:a alltså sist. Inte så bra menmen, mådde asilla när jag åkte och hade blodsmak i mun, skitäcligt , ramla framåt med magen o det var då jag börja må illa, men jag hoppa upp snabbt igen o körde vidare.
Men mamma och pappa blev klubbmästare !! Grattis Grattis !
Sen ikväll ska vi ha släktkalas som jag skrev , gästerna kommer klockan 6.

Igår var jag på disco ! Det var jättekuL! :D <3 Hahah.

Japp men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag tar en dusch !

Hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar