28 februari 2010

Hejsan, har inte bloggat på nåra dar nu =( men har vart hos min moster och kusiner så jag har haft annat att göra - lekt med gustav o alfred :P !
Josefine , Nico och Axel kom i Fredags till Onsala , dom sovde över där , Gustav fyllde år i Fredags och då fira vi honom. Sen i går morse eller förmiddag rättare sagt kanske, så åkte vi till Varberg, och skulle hälsa på nåra.
Sen så åkte vi hem . Mamma , pappa och Albin var på Hockey match i Falköping , så jag fick vara hos min moster lite. Sen skjutsa morfar hem mej och han åt mat här också.
Idag så har jag vart och badat på vattenpalatset i Vänersborg. Mamma och papp skull åka skidor också lämmna dom av mej Emil och Albin där.
Sen åkte vi och käka pizza. Sen så va vi hos farmor och åt Semlor.

Så där fick ni en liten sak med grejerna som jag har ägnat mej åt dom senaste 2 dygnen .

Förut så tog jag lite kort och jag ska visa dom imorn.
Imorn ska jag också till Lina.
Och så är det träning.

På lördag är det cup.

Aja men nu vll pappa ha datorn :P

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar