14 februari 2010

FRUUSEN !!

HejHej ! Gjorde ett inlägg förut , men då sluta internet fungera !!!!!! Bajs.
Ajja men det var inte så långt så får väll börja om på nytt ! :D
Sitter här och fryyyyser även om jag sitter i en flisjacka typ och stoora duun tooofllor ! <3 Heheh. + att jag har slängt i mej en kopp te! Ooooo nu hade jag skrivit "JÄTTELÅNG" också gick det bortxd men får börja om hahahah.
Jag är nog frusen för att jag var och åkte skidor till Anna och Elins våffelcafé , också lekte jag och Axel lite vid våffelstugan ( ;) ) vi åkte litte pulka i annas backe, oj nu ska jag rätta mej själv ( ;D ) vi åkte bob * hahah. Sen så brottades vi i snön det var Axel mot mej och Emil ! Axel vann solklart ;D
Japp men nu ska jag fortsätta läsa bloggar !

Hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar