21 februari 2010

GoKväll! Har inte bloggat idag. Söndagen den 21 februari var det idag ja, och jag har väll inte gjort särsilkt mkt, åt middag hos farmor, kött och potatis en riktig söndagsmiddag . Sen så har jag vart ( lite ) i snön,och så har jag läst bloggar, sett på tv och tatt det lungt. En lung Söndag. Imorgon skulle jag egentligen till NÄL och sen till överby men så blir det inte, utan jag ska till Lidköping istället och till NÄL på onsdag. Fast på onsdag blir det inget överby efter för då ska jag åka tåget till gbg istället och där ska min kusin och moster möta upp mej och så ska vi shoppa, så sa mamma iaf ;) hahahhahha .
Det var en rolig kväll igår jag hade ju B-fest, vi kolla på melodifestivalen fjanta oss o spela spel. Och åt mat ;P Hahha vi va själva hemma så vi fick fixa allt själva.
Jag hade en tävling om vem som var bäst utklädd och den vann Ebba och Julia , dom kom på delad 1:a plats, men nu ska jag äta!

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar