25 februari 2010

Hejhej ! Vad gör ni då? =)
Själv så sitter jag hemma hos min moster och är vid ddatorn som ni kanske fattar ;P.
Har inte bloggat så mkt nu men det är för att jag är här.
Vad har ni gjort idag då?
Själv så har jag vart på noas ark med moster och kusiner :) Först kolla vi på djuren och sen så hade dom samling och då satt man inne i ett hus typ också sjungde man lite sånger.
Vi skulle egentligen grillat korv där men vi frös , så vi gick hem och stekte korven och åt tårta sen istället ;) Haha.
Igår så var jag på Kungsmässan med min moster , jag köpte en sommarklänning och ett coverstick :P Sem fick jag välja en grej som jag fick i födelsepresent och då väljde jag ett par jeansshorts från Zara, klänningen var också från Zara men coversticker från HM.
Imorn så fyller min kusin Gustav 3 år så då ska vi fira honom lite.

Japp men nu ska jag gra annat !

Hejdå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar