30 december 2009

mama o albin på skara sommarland i somras !


hej på dej då. fy vad jag e sur nu, klarar inte av att prata med NÅGON så håll käften. haha skoja bara ;DDDDDDDDDDD men sur e jag fortfarande ;) haha.

nu vet jag vad vi ska göra på nyår. vi ska va med nåra som vi känner-familjekompisar.

japp.

nu vill jag bara åka till värmen till thailand fyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad skönt. som kenza o tyra :OOO gud vad skönt. bajs. thailand NU! fast jag e ju inte vuxen så jag kan inte bestämma dej juh, men om jag hade vart vuxen så hade jag och NU! haha, fy vad det e skönt o skriva när man e skitsur det känns så jag kan skriva hur länge som helst i åratal, kanske inte åratal det hade blivit väldigt jobbigt XD haha men iallafall ett tag, o det ska jag göra detta inlägg ska bli lång lång långt eller jag iallafall , jag hoppas det , ja det hoppas jag .

jag va ju med amanda idag, eller nej det skrev jag inte va ? nej men det har jag iallafall vart , jag åkte inte till stan som jag skrev att jag kanske skulle göra för amanda ringde o då ringde jag farmor o fråga om vi skulle åka till stan fast då skulle hon inte det. Så jag åkte till amanda o vi åkte pulka på hunneberg på ett sttälle det va askkul. hahahahahhahhhahahahahahhahahahah xd det hände en askul grej där vill inte berätta. hahah. men backen var jävligt guppig aa osså va det ett hål o jag värkligen flög av o landa på rygg haha men som tur va gjorde det inte så särsilkt ont ;P haha ja fast det var inte det som var så roligt xd ahahaha det var en kille ;PXD en ful. HHAHAHHAHAHAHAHHA ! sen berättar jag ej mera ;P

Jaa o sen åkte vi hem till henne och åt lite mat också sen buuuusa vi lite xd o sen spela vi spel o sen kom mamma också åkte vi till hectors o hämta nåra skor hos min moster på hectors nåra viking skor eller ecco eller va det fan va, xd hhahahahah det va sånna här snö skor som man kan ha när man e här hemma o åker pulka eller nått ! för jag har bah mockaskor o det e ju inte så särslikt bra. haha xd men nu orkar jag inte skriva mer men det va ett ganska långt inlägg ändå va ? ;) bra !!!!!!!!!!!!!!!!


HEJDÅ! <33333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar