2 december 2009


Hej :).


Har haft hemma fotografering ! ;p. Roligt Roligt ! Blev nåra fina bilder ! Har fixat ljuset och lite sånt på http://www.picnik.com/ just nu , så dom blev ännu snyggare !


Igår fick jag min paketkalender som jag har varje år ! Igår var det en liten söt sminkväska och i morses va det en fräsch deodorant !


Idag har det varit riktig kallt här hemma ! När jag vakna va det 8 minus ! SKÖNT ! Haha, jag längtar efter lite kyla, hela dan har det varit minus grader ! Så jag kunde ha min sköna röda dunjacka ! Myysigt !.


Jag är hemma själv, mamma är på julbord och pappa är på möte o Albin e hos farmor, eller ja, jag kunde ju också vart hos farmor men jag tyckte det var skönt och va hemma. Så nu kan jag sitta här o se på bonden o sen pernillas jul !


Frästen min nya favorit blogg är nog www.shoppingandfashion.se en riktig mysig blogg om mode ! Dom bloggarna jag läser varje dag är www.tyras.se www.kenzas.se www.fokis.se www.blondinbellas.se www.kissies.se det va dom bloggar jag läste varje dag !


Så nu ska jag väll leta efter mer roliga bloggar ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar