16 december 2009

Hejj :) Vad gör ni då? Själv kom jag precis hem från stan, shoppade en klänning jag ska ha på jul, en kofta, balsam, ett spänne till koftan, 3 julklappar :) Ska lägga upp bilder på allt utom julklappaarna :) Ingen får ju se dom. (;.
Fast det kommer inte va nåra bra bilder, för jag tog med mobilkameran o dom bilderna blev icke så bra.

Ikväll vet jag inte va jag ska göra , eller jo, ska se på bonde söker fru och pernillas jul :)

Jaooo.. Ska lägga upp bilderna snart då o sen ska jag kolla vidare på lite bloggar o se på riverside och lite allt möjligt !

Ha det bra :D <3

Koftan handlade jag på vero moda och spännet på glitter



Klänningen på JC och balsamet på rusta



Så här såg jag ut idag ungefär , bilden är tagen igår men hade samma frisyr o sånt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar