27 december 2009

en lite bättre bild på tröjan jag köpte på vero moda för 40 spänn !
denna snygga o söta rosett köpte jag för 2 veckor sen på lindex :) kostade 29.95 tror jag :D<3> domma skitsnygga örhängena kommer från gina och kostade nånting mellan 40-70 kommer inte ihåg, det e halvor.


fick jag i julklapp ! så nu ska jag få ren o fin hy !



julklappar !




Denna e från Vero Moda och kostade 199 kr.





denna va på rea från gina o den kostade 75 kronor. [: ( det e den som jag har som layout.






denna fick jag i julklapp den e från glitter :) snyggare i verkligheten än på bild.







halsbandet köpte jag på gina tricot för ungefär 40-50 spänn ! (inte rea )








denna köpte jag igår på vero moda för 39.95 spänn !





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar