31 december 2009

bilden tog jag i maj !

ChaCha bloggen !

Vad gör ni då? Vakande för ca 45 min sen o nu sitter jag här !

Har skrivit upp lite nyårslöften hihi !

Tänk att det är sista dan på 00-talet!

Fan nästa år ska bara bli BÄST! Det har jag bestämmt mej för. Längtar så jävla mycket till sommarn asså ! Fy va skönt det hade vart med sommar NUUUUUUUUUU!

NUNUNU!

Det hade ju vart skönareänskönast . Slippa ta på sej en massa kläder , bara springa ut. Fy vad skönt. Åka i väg till nån sjö o bada, eller till havet. Ligga o sola o bli brunbrunbrun, hålla i en bra tidning i handen o bara njuta av livet.

thihi vad jag drömmer !

Eller åka till Thailand till Ao Nang och åka ut till en massa härliga öar o snorkla FY KATTSINGEN VAD SKÖNT !




Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, tror jag så åka pulka ! Med folk som vi ska va med på nyår ! KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar