18 december 2009

JULLOV !!




Heelllu :)))

Sitter i soffan o softar haha, åt nyss upp en påse med lite nötter i ^^ MUMS !

Kom hem klockan kvart i 12 idag ungefär :D Vi hade jullovsavslutning med film o julklappsbyte ! I vårt "gäng" så bytte vi julklappar, men eftersom vi e så många så lotta vi ut en vi skulle ge till, jag skulle ge till Alexandra o jag gedde ett superfint halsband ! Och jag fick av Elin och av henne fick jag en body lotion som luktar SÅÅÅÅÅ gott ^^ .

Sen bytte vi julklappar i klassen också o där gedde jag en film o jag fick massa godis :D<3

Vi såg nån monster ailien film, den tyckte jag var ganska dålig men hade trevligt sällskap !^^ Haha, jag satt brevid Amanda <3333 Hihi :D<33

Sen åkte jag hem till Ebba och hade Superkul ! :D Skoooooj :D

Hoppas ni får en superbra kväll !!

BONDE SÖKER FRU ÄR IKVÄLL KLOCKAN 20.00 KOLLA PÅ´T :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar