13 december 2009

lucia


Hallåå (; .


Gör ni då? Själv så har jag precis ätit en god middag <33.>


Nu kan jag berätta om min förmiddag :


Klockan 7.40 ungefär vaknar jag, jag går på toaletten o sen tänkte jag gå o lägga mej igen, men det orka jag inte haha, eftersom det e lucia så sa jag till Albin, Kom vi lussar för mamma o pappa, när jag hade tatt på mej lucianattlinnet o kronan o Albin tatt på sej pepparkaksdräkt så ropar jag till mamma o pappa : Vakna !! Men mamma sa nejjj,, så dom hade inte mistänkt något ( som tur va ! ) Så vi sjungde natten går tunga fjät .... o sen godermorron o sen en låt till! O dom tyckte det va superfint så dom tyckte vi skulle gå till farmor och farfar också så det gjorde vi, o vi hade med oss ett fat med lussekatter också sjungde vi för dom oxå, o som tur var så var dom inte vakna utan dom låg kvar i sängen, sen gick farmor o farfar upp så åt vi lussekatter, pepparkakor och oboy till frukost ( nyttigt !!) Hahha, sen kolla vi på julkalendern o sen så gick jag o albin hem . Då tog jag en dusch o sen kom ebba, vi spelade tjejsnack o sen gick vi en prommnad ! Myyyys <3>

Snart ska jag o mamma åka o se på när Albin spelar hockeymatch o sen ska vi åka o se grästorps lucior myys<3>


Ha en bra eftermiddag så hörs vi sen !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar