1 oktober 2010

FREDAGEN DEN FÖRSTA OKTOBER 2010




Hej , inte bloggat förren nu, gjorde ett inlägg förut, men när jag hade publicerat det tog jag bort det, tänkte att jag skulle ta lite kort istället och ha till, och så tog jag kort, men sen blev det mat, haha, och efter maten cykla jag fram till farmor och kom precis hem, satt där och kolla på idol och prata o lite så :) Imorn är det papperinsamling, ska vi i grästorp klockan 8 !!!!! Orka eller ?? Hej , inte bloggat förren nu, gjorde ett inlägg förut, men när jag hade publicerat det tog jag bort det, tänkte att jag skulle ta lite kort istället och ha till, och så tog jag kort, men sen blev det mat, haha, och efter maten cykla jag fram till farmor och kom precis hem, satt där och kolla på idol och prata o lite så :) Imorn är det papperinsamling, ska vi i grästorp klockan

Hej , inte bloggat förren nu, gjorde ett inlägg förut, men när jag hade publicerat det tog jag bort det, tänkte att jag skulle ta lite kort istället och ha till, och så tog jag kort, men sen blev det mat, haha, och efter maten cykla jag fram till farmor och kom hem för en liten stund sen, satt där och kolla på idol och prata o lite så :) Imorn är det papperinsamling, ska vi i grästorp klockan 8 !!!!! Orka eller ??
Nu ska jag göra nått som jag inte vet vad jag ska göra, hörs sen ! Nu kom jag på vad jag ska göra, o det har nått med mera inlägg till bloggen att göra ? Neeeej, nu sa jag ju vad jag skulle göra ????????? HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar