13 oktober 2010

Dagens Fråga ?

Hej, först o främst har jag en sak att säga, eftersom att ni läser har blivit mkt fler så tänkte jag att jag ska göra dagens fråga, men det beror ju på om ni har några frågor, så om ni har några frågor eller undrar nånting, eller vill att jag ska visa er nått, tex. mitt rum, m.m så får ni jättegärna fråga det i detta inlägget !

O nu så tänkte jag väll skriva lite om dagen, först var det skola då, det var tråkigt, först gick vi och kolla vart alla som bor i grästorp i klassen bodde, o en annan dag ska vi ta buss och kolla på oss som bor utanför Grästorps hus. Också va vi på nån sak, den hette Gud har 99 namn, det var riktigt tråkigt, det var en tjej som prata om religonerna i världen, o jag hatar och prata om religoner, haha, så det sög . Sen när jag kom hem så har jag möblerat om + städat lite, det blev fint !

O frästen glömde ju att lägga in Matkocken igår ackackack ! Så ska lägga in avsnitt nå på direkten !

Ikväll blir det GIK match, så det kommer ej att bli någon bloggtime..

1 kommentar:

  1. Snyggt pannband!!

    Skulle gärna vilja se några bilder på ditt ommöblerade rum!

    SvaraRadera