7 oktober 2010

Dagen :

först o främst, svar till johanna på hennes kommentarer : 1 frågan om mammamatchen svar: nej tror inte det :)
och 2 om berg flyttar in : Nej gick o la mej istället ;P va så trött... haha.

Hejhej! Asså vilket himla fint väder det är idag eller ? Solen lyser o himlen är på o vad det är skönt att leva då!  kan ni det låten ? O dom gula löven lyser o solen värmer min kind, haha matilda leker poet ? Nej men, himmla fint väder. Idag har det väll varit helt okej iskolan , vi sprang coopers på gympan, fick 13.32 , blev bäst av tjejerna ! med 2 sekunder haha ! Så jag är jättenöjd ! Om jag hade gått i 9:an så hade jag fått VG, så det är ju bra ! Ikväll blir det ljusfestivalen. För 3:e gången ;p.
Men nu tänkte jag fixa några till inlägg, lova ju att skriva mer idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar