10 oktober 2010

DAGEN!

Hejsan, har inte blivit så mycket bloggning idag, men nu hoppas jag det blir ett långt inlägg eller vi får se ! Efter jag skrev på bloggen imorse så rensa jag garderoben, det va rätt mycket kläder som låg och skräpade, haha, ne då , inga av mina kläder skräpar ! ;) Men det var lite grejer som va för litet, så det blev lite tommare, i lådan . Sen så gick jag ut o sprang, körde lite intervaller, men när jag sprang så mådde jag så illa, man kan ju göra det när man har tatt ut sej för mycket, men det kändes inte så, för när jag åkte skidkm i vintras fick jag verkligen känna hur det kändes att ta ut sej ! Haha. Men sen gick jag och tog en dusch, o efter det så gick vi fram till farmor och farfar och åt, där va det köttfärssoppa, jättegod va den ! Till efterrätt serverades det vaniljglass men blåbär,annanas och choklad sås, jättegott ! Efter det så åkte vi till stan ! Jag käpte en stor stickad kofta, pyjamas och ett halsband , visar det sen ! O nu sitter jag här ! Ikväll blir det slapp. Men vi hörs med mer inlägg sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar