6 januari 2010

HejHej !
Har inte bloggat på nån dag, o bloggen har varit väldigt dåligt upptaterad ! Men jag har inte haft tid.
Igår så gick jag moster + kusiner en runda i onsala o sen så gick vi till mosters hus o sen skulle jag åka hem o då tog jag buss från onsala till kungsbacka sen tåg från kungsbacka till Göteborg sen tåg från Göteborg till trollhättan o sen bil från trollhättan till hem ! Hahhaha ;D <3
Och igår kväll va jag på pjamasparty hos några kompisar :) Kuuul !
Först kolla vi på film o åt en massa godis o sen så sjungde vi singstar (yy vem vaannn ;)? JO JAG :D hiih.
Sen gjorde vi en massa kul greeejjor.
Men när vi skulle lägga oss så börja jag må asilla .
O fyattan .
Men sen somna jag o sen vakna jag o mådde illa men sen somna jag o vakna halv 10 av att Julias hund sally slicka mejj i pannan hahahhahaa

Sen åkte jag hem o gjorde klart hermankakan ;D
så nu sitter jag här ^^

Hejdååå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar