1 januari 2010

2009-2010



e nu slut !

Tja bloggen !
Förut tänkte jag skriva ett inlägg och jag hade skrivit en bit, men efter ett tag kunde jag inte skriva åäö :O sen starta jag om datan o då funka det.
Hoppas ni haft en skitkul nyår !
Det hade jag !
Kan berätta:
När vi kom så satt jag o vänta på elin o lyssna på dom vuxna ;D
Sen så kom elin o då var det strax mat.
Sen gick jag, elin, lovia , alicia o pontus upp o spela tjejsnack ;)
Det va kul.
Sen gick vi ner o spela buzz o åt lite popcorn, sen gick vi upp o spela tjejsnack igen med sammma folk.
Sen gick vi ner o lyssna på dom vuxna i soffan ahhaha o sen så åt vi kladdkaka o sen spela vi lite buzz o sen så spela vi tjejsnack o sen va klockan 12 :DDDDD
O då smällde vi raketer o drack pommac o sånt !
O sen gick vi in o satte oss i soffan !

Berätta på ett ungefär hur det va .

Hoppas ni med hade en bra nyår !

Hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar