31 januari 2010

HejHej ! Har haft en rolig vecka i Idre med min mamma pappa lillebror moster kusin o mostersman ! Hehe ;)
Det har vart bra väder med ungefär 5-10 minus. Men sista dan var det KALLLLT! Aja hehe.
Men när jag o mamma skulle åka ankalift så när det börja luta lite uppför så helt plösligt gick linan av till anka liften o jag gled ner i ett djupt dike o kunde knappt andas för jag hade en sak vid munnen ( en halsduk hahha ) så när mamma kom jag bara HJÄÄLP !! JAg kan inte andas men jag tog ju av halsduken ahahhaha o sen tog mamma av mej skidorna o jag gick upp o va livrädd haha sen tog jag o mamma på mej skidorna o åkte ner . Berättade det lite kortare verisonen . Hhe . Kommer upp lite bilder senare .

Idag har jag städat mitt rum o lite allt möjligt. Jag e halvförsyld. Har ont i halsen o e lite snuvig :(
Usch .

Men nu ska jag göra lite annat !

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar