4 januari 2010

Hej bloggen !
Har inte kunnat blogga på två dar nu :(
Igår så åkte jag skidor på eftermiddagen med familjen o sen så skulle jag åka tåg till min moster + kusiner men när vi kom till stationen så var det buss istället. Så jag åkte för allra första gången själv till gbg . När jag kom fram till stationen i gbg så skulle moster hämta mej men då hade hon gått till andra sidan där hon trodde jag va men det var jag inte så jag fick ringa o förklara vart jag va men hon kom som tur va sen .
Haha, min kusin sa igår att jag va en stjärna ! Haha han följer efter mej vart jag än går.
Förut så va vi på kungsmässan o sen sommna han o direkt när han vakna så sa han MATILDA?!
Haha jag va sikttrött o hade köpt en frida som jag ville lägga mej o läsa så jag fick säga till han att jag va trött o skulle sova så då fick jag va en stund själv !! - skönt ;)
( han e 3 år ).

Mhm jag har köpt 2 grejor idag + FRIDA.
Jag köpte en munktröja för 150 inne på nån affär men det va märket only.
Sen köpte jag en tischa på ZARA. ! :D<3 SNYYGA VA DOM !
Ska lägga upp en bild sen.

Ha det bra !

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar