14 september 2010


TjabbaTjenaHallåViIMatildaBloggenSägerSå ! Hahha ser ni vad jag kom på eller ? ;) Jäkligt ballt . Haha eller kanske inte !

Kom hem från orienteringen precis men idag på orienteringen var det lite läskigt :S för när jag sprang lukta det vildsvin !! och jag hörde nån ropa iskogen på nått namn fast det var nog vid huset som var en bit ifrån, det knaka iskogen och det lät som nån hamra med ingen spik i trädet, jag sprang som sjutton tbx, jag inbilla mej väldigt mke :S Hehe, osså var det lite regnit och blåsigt i skogen ;) Men nu ska jag skriva om nått helt annat.


Jag satt här o tänkte på bloggen lite å då bestämmde jag mig att från o med imorn ska jag börja ha mke mer bilder. Nu är kameran på laddning så imorn så.

Men nu ska jag se på idol hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar