19 september 2010


Hej ! Nu sitter jag här vid mormors data och tänkte blogga lite. Har precis lekt lite med mina kusiner men nu skulle dom gå ut och köra traktor. Haha. Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men i eftermiddag kanske jag ska på gik-match. Dom är i 1:an nu gik , o dom har den första matchen mot munkfors idag :D Så jag får se om jag kanske ska dit med amanda o ebba, prata om att dom skulle följa med, men vi får se <;


Nu kanske jag gör nått collage eller något, eller ni kanske tröttnat på dom ? Har ju blivit en hel del på sista tiden. Men jag vet inte vad jag ska göra för att bloggen ska bli roligare. När jag har fått min kamera så ska det självklartbli mkt mer fina bilder. Längtar verkligen tills den blir min <: . Då ska jag fotafotafota. Hehe . Men vi hörs sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar