8 september 2010


Hej, kom hem från skolan för en stund sen, idag hade vi bild :D älskar bild, haha, o jag ska göra en converse sko men idag gick det bara skit, skit,skit. Den blev rätt ful, haha.

O resten av ämnena idag i skolan var skiiittråkiga. haha, utom tyskan va sådär ;p men nu ska jag inte prata skola mer.. haha.


Ikväll skulle vi haft match, men den blev inställd för det var för många sjuka i det andra laget, så ikväll blir det idol :D Det är ju bra det med, fast match är nog roligare ;p, men det roligaste med Idol är dom där dom provsjunger eller vad man nu ska skriva vet inte hur det där au.... stavas , så bäst jag inte skriver det, men hoppas ni fattar vad jag menar !


Har ju pratat om den där systemkameran , men jag läste att det inte var en systemkamera utan en digital, men den ser ju precis ut som en system :) Ni ser ju bild på den ovanför..


Men nu ska jag nog inte skriva mer.. Men asså nu MÅSTE ni kommentera vad ni tycker jag ska skriva mer om, antingen kan det vara ett ämne, att jag tex. ska skriva mer om mode,inredning,sport,hår,naglar m.m eller att jag ska ha typ dagens musiktips,dagens klädtips, dagens nagelfärg tips, dagens sötis m.m så nu måste ni verkligen kommentera vad ni tycker, den första som kommenterar och skriver sin blogg länkar jag till, hahhaha xd

1 kommentar:

  1. Jag tycker mer bilder.
    Det är både roligt och så blir inläggen längre och mer spännande att läsa!

    Så jag tycker: mer bilder!

    SvaraRadera