5 november 2009


Hej ! Har inte orkat blogga idag :( Har haft ont i magen :/. Jag har läst lite bloggar men jag kan inte komma in på Blondinbellas ??

Jag läste en sak på Kissies fula blogg ( förlåt ) men asså hur f'n kan man skriva : "Alla borde skaffa sej ett gymkort det e ju fan äckligt med feta männiksor ." Hur f'n kan man ens skriva så eller?


Nu sitter jag o ser typ på vildmark nånting. Eller jag kollar inte på det jag lyssnar ;D.


Idag iskolan sökte vi till " Vi I Femman " . Det va nån sak på barnkanalen man skulle svara på frågor !! ;).

Det va KUUUL !


Nu börjar bobster wii !! ;p.


Kan ni inte tipsa om bra bloggar ?


Fresten idag SNÖA det !! Hahah jag fick värsta jul känslan haha ! När jag kom hem från skolan drack jag glögg och åt pepparkakor (köpta ). Hahha det va GÖTT !


HEjdå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar