10 november 2009



Heejjsan ! Har inte bloggat på 2 dar nu :(.

Men ny börjar jag igen haha !

Har haft lite slita-på-håret-stund ! Haha inte för jag vill slita på mitt hår.

Men först locka jag det, men blev inte nöjd, sen platta jag det o då blev jag nöjd ! Hehe.

Men iaf.

Idag var det föst skola då, det va väll kul (eller inte ), sen hämta mormor mej vid skolan o sen åkte vi hem till mej. Hon hade massor med godsaker med sig som hon hade bakat ! Muumms.

Men sen åkte hon hem och nu sitter farmor här brevid med och läser nån intressant tidning ! Hehhe.


Ikväll ANDRA AVENYN ! Wiho , hoppas det blir ett bra avsnitt ! Kolla på sånna här smygtittar o jag såg att det va ju iaf lite romans mellan Rasmus o Katarina ! BAJJS ! Jag vill att hon där Katarina ska sticka och lämmna Rasmus ifred , även om han värkar lite intresserad av henne med, men jag vill att det ska funka bra i familjen Fagerlind.

Aja .


Jag kanske ska göra nån video snart men jag vet inte va den ska handla om vad tycker ni ? Kommentera ! Hahha.


Ha det bra / Matilda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar