21 november 2009

091121

Hallååå bloggen !
Jag var ju på cup i förmiddags och vi kom vidare till imorgon !! :D.
Första matchen var mot Lerum och den vann vi ! Andra matchen mot Alingsås men det förlora vi, Sen sista matchen mot nånting som var likt bullerbyn xdd. Haha. Det matchen var jag lagkapten och jag var nära att säga bullerbyn xd

Fick gå upp 6.30 imorses :( Det va samling i grp klockan 7.30. Sen åkte vi.
Första matchen var 9.10 tror ja !

När vi var klara så åkte vi in till Alingsås, jag och mamma ebba och eva-karin.
Jag hitta massa fint men mamma bara sa, det får vi se på torsdag när vi ska till stan.
Haha.

Vad ska ni göra imorgon då ?

Igår så sminka jag mej !! Skulle testa och göra " sotade ögon " .
Kan skriva upp hur jag gjorde :

Först la jag på puder.
Sen en ljus ögonskulle ända upp till ögonbrynen.
Sen la jag ett svart skugga över ögonlocket.
Sen tog jag en svart kajal under ögat och i ögat. - Och så la jag en över också.
sen la jag lite löst under ögat och sen sudda jag och fixa det fint ! :D.
Det blev ganska bra iaf ! Man måste ju träääääääääääääääna.

Ha det bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar