6 november 2010

orientering, hosta och kamera.

Hejhej ! Nu har det verkligen inte blivit mkt bloggning i veckan, men nu ska jag lixom blogga mera, ska kanske byra till devote i helgen får se. Iaf, nu sitter jag här på en stol (haha) , och har precis druckit lite glögg, mums, inte för att det är jul än, men vem säger att man inte kan dricka det än ? O gud va gott det var, o det behövdes verkligen mot min hosta, jag hostar som innibomben , men jag sprang orienteringstävling idag iallafall, men det var riktigt jobbigt, jobbigt o andas, jobbig teräng, väldigt kuperat, o till mål så var det värsta backen asså, usch !!!!!!!!!!!!
tävlingen :)


Jaja, nu har jag fått min nya kamera då, o den tar väll okej bilder, men lixom när jag tar nära o på typ ett dextrosol (stavning?) så blev det skitbra, men när jag tar längre ifrån så blir det inte bra, kanske är nån inställning eller nått, men jag är jättenöjd ändå !


åå nu skulle jag ju lägga upp kort på den men det funkar inte, visar nån annan gång;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar