4 november 2010

Hur svensk är du?




[ ] Ditt efternamn slutar på -son

[ ] Du känner någon utanför din släkt som har samma efternamn som du

[x] I din familj är ni 2 barn

[x] Du bor i villa

[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla

[x] Dina föräldrar har gift sig

[x] Din mamma är yngre än din pappa

[ ] Din pappa heter Lars

[ ] Din mamma heter Anna

[] Din familj har en Volvo

[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil

[x] Du har tillgång till Internet hemma

[x] Du har ett eget rum

[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger

[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna

[x ] Du har varit i Grekland

[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger

[x ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger

[x ] Din familj har en husvagn

[x] Ingen av dina föräldrar röker

[ ] Din pappa är lite lätt överviktig.

[ x] Du idrottar flera dagar i veckan

[ ] Du har husdjur

[ ] Du får månadspeng

[ ] De flesta i din familj är blåögda

[/] Du äter McDonalds

[x] Du följer Melodifestivalen

[x] Du följer idol





Totalt: 16 ½



0-10 -> Du är inte svensk

10-15 -> Du är halv svensk

16 -21 -> Du är hel svensk :)
 
 
Hejhej, börjar dagens inlägg med ett test, ni kanske får veta nåra saker om mig som ni inte visste ? hihi.
Ja, nu sitter jag här o kolar lite bloggar o lite sånt, idag änsålänge har jag lekt med mina småkusiner o lite så. Igår när vi kom hit så åkte vi till Kungsmässan dirket, jag köpte present till Anna , men jag tänker inte säga vad jag köpt. Men nu ska jag kolla lite bloggar, vi hörs nån annan gång. Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar