23 juni 2010

Hej ! Nu har jag gjort 400 inlägg :D.

Har inte bloggat på ett tag nu, men nu när det är sommar så kmr jag inte blogga lika mkt tror jag, för att det finns ju så mkt annat att göra då änn att sitta inne vid datorn, men visst kommer jag blogga. I förrgår, åkte jag och bada med nåra, sen följde en kompis med mig hem och vi var troll på kvällen, det var till en orienteringssak :).
O se sovde vi över i husvagnen, iskallt .
Oh inatt har det varit orienteringsläger, kul:D sov i tält inatt då :p.
Så det ska bli väldigt gött och sova i min säng inatt<3

Saknar dej amanda<333 måste vara snart, var så länge sen. Besök hennes blogg :D
www.mandizen.bloggplatsen.se

och min kära vän anna som jag också saknar <333hennes href="http://www.anna-andersson.bloggplatsen.se/">www.anna-andersson.bloggplatsen.se

och min fina saknade vän ebbas blogg heter www.ebba-johansson.blogspot.om

ha det bra så hörs vi sen !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar