14 juni 2010

fotbollsvecka och bad i åna.

kolla hur jag såg ut för 2 år sen? ser skitliten ut och ser ni bilden längst ner hahha ser ut som jag har nån stor muskel ? ahahahah



Hej inte orkat blogga förren, nu. Fotbollsdagen har varit roligt, idag var det första dagen på fotbollsveckan, det var roligt, på förmiddagen så träna vi fotboll sen var det lunch , efter det var det brännboll och sen fotbollsgolf, det va skitkul :D


Sen åkte jag , anna, ebba , amanda och alexandra ner till åna och bada, det var gött ! Det var varmare än vad jag trodde, inte ska jag säga nu att det va asvarmt i vattnet, nene men det var rätt gött, hur många grader har det kunnat vart måntro? 15 ? eller är 14 ? hahha ne jag vet inte.


Ni ser att jag har en ny header ( igen ), den kommer jag INTE ha länge , för blev inte nöjd.


Så ska ta och fixa det när jag har tid.


Men ha det gött så hörs vi antingen i morn morron eller i mornkväll !


Hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar