29 mars 2010

Hårdträning!

Haha, ja det va precis va det va, det var sjukt jobbigt asså hahah. Vi sprang en rätt lång bete och sen var det huvud axlar knä och tå o sen sist men inte minst 90 grader!
Men skönt nu när det är klart;)
Sitter och kollar på Halv Åtta Hos Mej, Sen blir det Arn och sen Saltön, en fullspäckad kväll med en massa bra program !
Imorn ska jag och bäste Anna åka till Lidköping och shoppa med bussen helt själva , hehe första , eller om jag ska vara petig så andra gången jag åker buss själv, eller första gången jag åkte buss åkte jag HELT SJÄLV men det gör jag ju inte nu .
Hehe, men då åkte jag till Gbg fast då var det inte shopping på programmet, men det är det imorgon, har sett en fin jeansskorta på Gina Tricot´s hemsida, ska kolla om jag hittar den ! ( det va den jag visa förut för 199 )
Ja men då hörs vi lite senare eller imorn !
Bye<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar