7 mars 2010

Goood Morgon ! Idag vakna jag klockan 9, så jag har alltså vart vaken ett tag, skönt att jag inte vakna halv idag !! Igår spela jag ju cup som jag sa, VI KOM 3:a !! :D Delad 3:edjeplats, men första matchen så blev det 0-0 andra blev det 1-1 och sen blev det hm, kommer inte riktigt ihåg jag tror vi vann ( jag stod över den matchen , vi va tvunga att stå över 1 ) men 4:e tror jag blev 2-0 . Sen spela vi kvartsfinal, då så blev det 0-0, men sen blev det förlängning o det hände inget men då blev det straffar, då så VANN VI ! :DD<33 O fy faan va glad jag blev ! OH !
Men sen spela vi semifinal och då så förlora vi med 1-0 , så det gick ju bra !
Japp, men vi komm hem 21.25 typ ! Så det var ju en lång dag ! Så jag missa typ Mello, men jag hörde Jessicas låt , gud va bra den är !!!!!!! O jag tyckte det var rätt som gick vidare, Pernilla och Jessica.
Vad ska ni göra idag ? Själv så vet jag inte riktigt.
Kanske skulle bada badtunna , o Axel kmr , och ikväll är det tacksäglese i kyrkan , min gammelmormor har dött . :(
Men nu ska jag kolla annat !
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar