18 juli 2010

Veckan på Gotland!

Hej ! Nu har jag inte bloggat på hela resan. Kom hem för en liiiten stund sen. Idag vi bara åkt bil och båt. Och nu kan jag berätta liten om resan .

SÖNDAG: Vi kommer fram till Åminne camping där vi ska sova en natt. På kvällen kollar vi på Spanien-Holland! bra att spaninen vann !

MÅNDAG : Vi åker till orienteringscampingen, och sen åker vi o badar.

TISDAG : Idag var det dax för tävling, men det skulle bli väldigt jobbigt, för det var närmare 30 grader och sol. Men det gick bra iallafall, fast jobbig vare.

ONSDAG : Tävling idag också, denna dagen var det roligast, o det gick bäst också.

TORSDAG : Sista tävlingsdagen. Det gick väll sisådär, men jag trodde jag hade vart ute i en timma, men det va visst bara 33 minuter ! Sen åkte vi till Tofta camping.

FREDAG : Först va vi på lummelunda och sen låg vi på stranden med tusen andra folk, det kryllade av folk! På kvällen åkte vi till visby.

LÖRDAG : Idag blixtra det och dundra, men på förmiddagen åkte vi en tur. Och sen när vädret höll upp så cyklade jag och mamma till en gårdsbutik och sen till en skitaffär. Hhaah

SÖNDAG: Hemresan !

Bilder kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar