16 maj 2010

Hej ! Kom hem halv 6, har suttit och kollat bloggar, o lite andra grejor.
Sprang orientering idag , det gick sisådär, inte jättebra inte jättedåligt, men bomma skitmkt i början, skit också :(.
Sen åkte vi hem, vi käka på Macdonalds, men jag gillar typ inget där, så jag gick till shell och köpte en pastasallad ! Haha.
Sen åkte vi hemmåt.
Men kan ju berätta lite kort om resan .

DAG 1 :

Vi kom till stugorna, dom var jättefina, mkt finare än jag trodde, sen kommer jag inte ihåg så mkt mer.

DAG 2: Då va det utflykt på planerna, eller "Hemlig" utflykt.
Det var Geochatching. Eller hur det nu stavas, man har en GPS, också fick man olika ställen där man kunde åka till, och man letar efter en liten låda, som ligger gömd nånstans, och i den lilla burken finns ett block och en penna, man skulle skriva i sitt namn och datum, och skulle man lägga i en sak.
Det var faktiskt rätt kul !!
Sen åkte vi och åt på en resturang.

DAG 3 :

Orinteringstävling, det gick väll sådär, fast bättre än i dag.


och dag 4 har jag ju redan berättat om, det va ju idag.


Bilder kommer imorgon eller nått !, men dom kommer !

Nu ska jag kolla vidare lite, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar